ramlade på isen! :D

Skola idag. Sandra Emma och jag missade ena bussen. Vi sprang så inihelvetet! Men han åkte när vi kom fram! :s. Gubbjääävel. Aja, stog och väntade på  nästa. Så de kom typ 5min efter. Började med läsning. Sen kom rektor J. upp till oss. Vi lärde gå ner och ner, till en toalett. Någon hade gjort hakkorset inne på en toa. Fyskämmms! Sen va de spanska. Gick väl bra. Fast de är inge roligt alls. Sen idrott. Då var de skriller. Och jag va inte med för ja har ont i halsen och så. Sen Sandra var med. Så skulle Felicia och jag ut på isen med henne. Och man får ju inte ha skor på isen. Så jag tog ett par såna där skridskoskydd och hade dom under fötterna. Och lika Felicia så. Haha, sen kommer Adam och skjusar på mig så ja får lite fart. Jippi! Sen åkte han, sen kommer han bakifrån och puttar på mig. Så jag åker omkull baklänges och bara flög ner. Haha, de var lite roligt de! :D Fast de gjorde ont i min rumpa. Sen efter idrotten så va de lunch. Käkade och de. Sen va de engelska. Var väl lite roligt. Gjorde inte så mycket dock. Sen SV haha, Sandra och jag jobbade med något. Apsvårt var de i alla fall. Sen slutade vi. Åkte hem. Kollade på tv med Martin och Kalle. Sen somnade ja. Vaknade och pluggade, käkade och nu sitter ja här. Ska snart gå och plugga. För vi har prov i morgon.  Anyway, tjing.

 image584 
Robin såg ut som en dommare, mina fötter och en bild på där herrarna ska gå på toa! :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback