Skolan, brynäsmatch och utsläng ifrån Donken. Haha

Okej. Verkligen dålig uppdatering här. Men i helgen hade ja inte tid och igår kom ja hem lite sent så jag ville sova då. Men igår var det i alla fall skola. Hade roligt, :).I alla fall på musiken. Sen när Sandra och jag skulle med bussen fick vi självklart springa som vanligt typ. Sen när jag gick hem så lyssnade ja på muuuusik. Yeah. När ja var hemma gjorde ja inte så mycket. Brorsorna var hemma så de var livat. Sen vid 5 stack Emma Kasper och jag till bussen. För vi skulle på Brynäsmatch. Jag skulle gå med Emma,Jonna,Maria, Elin och Sevgi. Sen undrer matchen kollade vi självklart på den. Sen fick Emma och jag en gratis krov också! :). Sen när det hade gått typ 10 min av den 3:e perioden så drog vi därifrån. Så när vi gick  ner mot bussen som är lite längre väg. Så kommer bussen. Vi kanske var 100 meter ifrån där bussen stannade. Sen gick vi lugnt. Och bussen var hur seg som helst. När vi kommit lite närmre så sa jag till Maria: Kom igen,vi springer. Så sprang vi. Över gatan bara fast de kom bilar åt alla håll och kanter. Så vi hann med den. Haha, helt otroligt :D. Sen när vi kom ner på stan gick vi till donken. Fick vara där i typ 10 min. Sen kastade dom ut oss :s . Och vi käfta emot och till slut blev han aaaaaaaaarg. Och typ drog bort stolarna och allt vi satt på. Och vi bara skrattade när han snackade. Sen åkte vi hem med 10 bussen. Då när jag kom hem så gick ja och lag mig. Var så jävla trött.
Ja, det var väl det som hände igår! :) Ska klä på mig nuja.
Tjing.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback