Slapp dag.

Skolan idag var alltså helt okej. På spanskan rullade det på och jag tycker det börjar bli roligare. Så jag hoppas att jag kommer få ett VG till sommaren.Försöker ju självklart höja i alla andra ämnen, men vissa är ju så otroligt tråkiga. Aja. På idrotten var jag inte med. För jag glömde mina kläder hemma! :/.Sen när dom skulle börja så kom Adam (elev) & Robert (lärare) fram till mig och Sandra. Så lämnade Sandra hennes lapp. Så frågar Robert mig: Varför är du inte med då? Och jag svara: Nej jag glömde mina kläder. Robert: Men.. ska du vara naken? Haha, också skrattade vi. Sen tog Adam min mobil och kollade på mina bilder. Så tog Robert den och sa: Sluta var så nyfiken Adam. Sen råglodde han själv på bilden. Haha. Rolig :). Farmor skjutsade tillbaka oss till skolan. Sen var det engelska och då fick vi göra resten av provet och sen välja en bok som vi skulle läs på lektionen. Och jag läste typ 3 kapitel sen höll jag på somna när jag låg typ på stolen. Sen var det SV. Micke läste i typ 30min, sen kollade vi på en film som var ungefär 5 min eller 8. Sen läste han i 25 min till typ. Hahaha. Vi hade precis likadana tröjor på oss också. Sen när vi slutat så åkte vi hem. Slapp springa till bussen idag. Sen höll jag på somna på bussen också. Sen när jag kom hem så käkade jag lite och sedan somnade jag på soffan från 4-7. Sen när jag vaknade så käka vi, har precis duschat. Ska väl se lite tv och sen sova och läsa min bra bok! :).
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback