Slapp SV-lektion.

Idag började dagen med att klockan ringgde kvart över 6. Klev upp och började klä på mig. Bytte om några gånger sen fick ja på mig de som kändes bra. Sen vid 5 i halv 7 gick jag över till Lillsandra. Dagen började med läsning, sen var de Spanska. Rast sen, sen skjutsade farmor mig Sandra och Bianca till idrotten. På idrotten var de basket som jag inte tyckte var så himla roligt. Sen kom farmor igen. Då var de lunch. Käkade lite, sen satt jag Sandra och Sara i klassrummet typ hela rasten. Sen var det engelska, då kollade vi på någon halvrolig film och jag höll på somna.Sen var det SO.

tar det här ifrån
min bilddagbok istället för att skriva om det hela.
"haha,
det är såhär att i skolan jobbar vi med storyline, ett arbete om 1800-talet, man ska ha en egen rollfigur , & så skulle man skaffa jobb , så man skulle göra en ansökan till ett jobb och jag ansökte som ett jobb som livtjänare.det är som en piga fast hos en rikare familj eller nått sånt :D. & sen så fick alla reda på om dom hade fått jobbet eller inte & jag visste inte , för på min stog det Älskade Greta. , asså min rollfigurs namn: jag älskar dig mer en allt på jorden, jag fall på en gång för dig & sånt, massa sånt där, att jag skulle flytta in i hans herrgård asså chefen & att jag slapp jobba och sånt,eller nått. så då kom micke våran lärare upp i klassrummet med det här på bilden , då fick jag johannes, Andrea & dan gå & sätta oss där och käka allt det där & läsa tidningar & vi fick kolla på film och sånt om vi ville, medans dom andra fick sitta & läsa & skirva, och dom fick inte säga ett ord för då sa micke att dom störde oss, haha fyfan vad vi skämdes, men kul var det, sen sa han ni behöver inte äta frukost imorgon, så vi frå bara sitta & slappa & sånt imorgon också, hahaha! :D:D

vi fick till och med gå hem om vi ville :D "


Andréa's söta bulle som ligger på bordet :).

Sen efter skolan så åkte jag in till mamma ochpappas kontor.
TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback