Sorry för dålig uppdatering

hoho, sorry för dålig uppdatering. Men som sagt, jag tog halv 4 bussen till stan . Sen gick jag hem till Syrran. Satt och kollade lite på OC sen gick vi ner till stan. Sen mötte vi Emma och sen var det bara att gå in och köra hårt på träningspasset. Fyfan vad det var jobbigt. Men det ger väl resultat :D. Det var 90 min långt, sen efter det var det ner på stan ett tag. Köpte ett par solbrillor som ni får se. Sen tog jag 20 över 7 bussen hem. Kom hem, hoppade in i duschen och sen var det käk. Kollar också på Let's dance, fast det är reklam nu. Och Jonna ringde, helt anfådd. För hon sprang ner för en backe till busshållplatsen för hon ska till mig :D . Haha, nu börjar det på tven.
Hörs senare =) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback