Stan med Jonna och Maria

God kväll. Idag har jag först vart ute i 1 timme på en solig promenad. Sen vart det dusch och lite så. Snackade med Jonna och de, sen åkte hon Maria och jag in till stan med 4bussen. Vi gick och strosa omkring där ett tag. Jag bytte 2saker också. Haha, det måste ha sätt  väldigt töntigt ut när vi tre gick på stan. För alla hade ungefär samma gröna färg på jackorna. Haha. Jag och Jonna gjorde världens fynd på H&M också. Köpte en jacka för 149:- ,sen köpte jag också en till väska.Jag visar upp det lite senare :). Och ikväll vet ja inte vad jag ska göra . Men jag hittar nog på nått. Pratade med T. i telefonen nyss också. Haha, men T skulle ringa upp sen. Aja,nu ska jag gå och fixa lite.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback