Tjenixen

Hej&hallå där.
Igår åkte jag in med 8bussen till stan. Och Emma,Kasper och PG satt också på den bussen för vi skulle hem till Cissi.Så vi var bara hos Cissi igår. Hade riktigt trevligt. Sen efter vi vart där i typ 2tim så kommer Sanna in i köket grinar som tusan. Hon berättade varför hon grinade. Men jag hörde ingenting :p. Sen när jag hörde va hon sa så stört grinade vi båda två. Sen lärde Filippa komm dit. Så när hon kom, grinade Sanna och jag ännu mer. Sen började Filippa grina, Cissi grinade och ja.. Kvällen var helt okej. Förrutom att Filippa berättade att hon skulle flytta då. Men annars var der roligt :). Sen vid 1 gick Filippa och jag ner på stan. Köpte donken. Sen käkade vi glass i stora lass! :) Sen vid 2 så gick bussen hemmåt. Anna Filippa och jag tog 838 men sen hoppade vi av den för att ta 832 för Emma och dom var på den. Haha. Han som körde bussen: Vilka stollar. Ha, gubbjävel! :). Sen när jag kom hem borstade jag tänderna och gick och lag mig.

Idag har ja inte gjort så mycket. Käkat frulle, duschat och snart ska jag vara med Maria. Vet inte vad vi hittar på för tok. Men något blir det. Sen ikväll blir de bio med Maria och Jonna :). Yeah.
Nej. Nu ska jag ta och fixa frillan. Och det är sool här nu, fast de blåser lite. Annars är det helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback