tooooooooordag + ny mobil! :)

Skola idag. Hade enbart bara en mattelektion och en Solektion. Slöjden och bilden slapp vi. Och det kan ni läsa om här . Så Sandra och jag tog typ någon buss. Kommer inte ihåg. Sen där jag sa av,stannade den inte. Så jag gick ifrån Sandrasbusshållsplats. Höll på halka och hade mig. Sen när jag kom hem,hade ja självklart inte nå nycklar. Såg dock att Mackans stuga var öppen. Gick in dit och spelade cross-spel på xboxet. Haha, gryyyymt. Sen kom farmor och öppnade så ja kunde gå in. Haha, hon var virrig idag! :D Men roligt va de. Sen tog ja 3bussen in till stan för Bianca och jag skulle på konfan. Haha. Måste lägga på ett kål på det nu. Har lite poäng. Men det är lugnt. Sen kom pappa och Mimi och hämtade oss. Lämnade Bianca vid Söder Sol för hon skulle sola. När vi kom hem kom också Mackan och Filip. Så Alla vi + Mimi käkade. Sen var det bara att  byta om och sen åkte vi till Nynäs för att spela träningsmatch mot lillebrorslag. Haha, fyfan vad roligt de var! :D Aja. Sen när ja kom hem duschade ja, och idag fick jag också en nyyyy mobil! GÖÖÖTTT! Anyway. Har fixat och donat med den. Så nu ska jag väl sova. Ska till Hyttön (Pittön) imorgon som suger k*k!. Aja. Har väl inte hänt så mycket mer idag. Annars skriver ja de senare.
PUSS!


Jag spelar cross-spelet! :D Woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback