Äntligeeeeeeeeeen fredag

Tjingeling.
Sista dagen i skolan för den här veckan. Dagen började med NO som inte var så jätte rolig. Satt och snackade mest. Och vi skulle bygga någon bro? Hmm.. har så grymt tråkiga saker på NO:n ibland tycker jag. Sen efter de var det idrott. Skulle köra dunken,men dom som inte ville vara med fick gå en bit i spåret så Johanna. F , Johanna.N , Sara, Sandra & jag gjorde de. Sen efter de, var de lunch. Var inte så god mat idag heller.. Sen var det sv och SO. Skulle göra min nyhetsläxa på dom lektionerna och självklart höll ja på skämmas ihjäl när jag stog där framför alla. Sen var det bara att jobba vidare. Fick mycket mer gjort än vad jag fick igår :p.
Sen när vi slutade, så kom precis bussen. Så Sandra och jag fick verkligen springa till bussen. Haha. När jag kom hem, packade ja upp idrottskläderna och lag i kläderna jag skulle ha när vi gymmade. Åkte med 3 bussen in till stan för att möta Filippa. Gick och kollade lite. Sen gick vi vidare, vi gick på ett muskelpass idag. Haha, fyfan! :D Men roligt hade vi =). Sen åkte vi med Filippas pappa hem. Sen när jag kom hem hoppade ja in i duschen. Fort som fan!!!!!!! Shampoonerade håret, och samtidigt som de hade ja i balsam och tvål på mig. För det var iiiiiiskallt vatten. Ha,men hårding som jag så klarade ja de! (h).
Sen kollade ja på Let's dance. Sen kom Mackan och Jossan. Och de blev som en lite överraskning att Jossan skulle komma. För det visste ja ej.
Sen käkade i tacos, sen  nu sitter ja typ här. Har inte käka nått godis ikväll.
Inget onyttigt på 5dagar nu Filippa! =D.  Sen nu sitter jag här och tuggar på ett tuggummi, ska nog sova snart.
Hejs! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/Ny_Chanel_vaska-auktion-55654319

kissies "äkta" väska..

2008-01-12 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback