Check this out!

Slapp dag idag i skolan. Började med flex. Sen var det rast, och sen var det matte. Johanna och jag jobbade typ 2 uppgifter. Haha, för det är iiiiiiiskallt i vårat klassrum. Helt seriöst, mina naglar var blå idag. Och det är så att man behöver jackan på sig. Sen efter matten så var det rast. Sen SO. Haha, fyfan vad roligt vi hade :D. Sandra Sara Johanna och jag. Sen sa Micke till mig för att ja typ störde dom andra. Men jag fortsatte =D. Vi hade hur roligt som helst tycker jag. Satt och skjöt papperskulor på varandra, skjöt hejvilt. Sen lag ja ett papper på läpparna och skulle få de att sväva av att blåsa. Men de gick inte så bra. För sen sa Micke till mig. Så jag fick inte så mycket gjort på den lektionen heller. Sen var de lunch. Käkade 1 vårulle och sen lite makaroner och korv. Sen var det raaast. Hade ingenting att göra så Johanna och jag gick typ bara runt! Sen var de syslöjd. Håller på att göra någon kudde, ganska stor och sen ska de va såna där kulor i den. Sen var de bild. Då fick vi börja med att göra en kalender. Ha, trevligt med vääldigt jobbigt. Sen var skoldagen slut. Var apmycket folk som skulle med bussen. Sen gick jag då dock och hen ifrån bussen själv. Kokade lite nudlar och sen 7 var de bara att sticka och träna. Gick bra de också, roligt! =)
Har också två matcher ihelgen. Så kommer va sluuut. Ska packa mina idrottskläder nu och sen sova.
God natt!

Check this out!
Jossan hade skickat in till Frida så mamma lärde köpa den,
typ Topp 5: de är sveriges snyggaste pojkvänner!

 

Kommentarer
Postat av: JOssan

haha visst är jag gullig ;P

2008-01-11 @ 09:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback