Days

Igår:
Bio med Filippa. Tog 8 bussen till stan. Tog en fika, eller ja.. En varm choklad.Sen gick vi till bion. Såg Arn, ha. Satt 2½ timme på en bio som sög. Haha, satt typ och sms:ade hela tiden. Och de ringde i Filippas mobil och hela köret. Gubben brevid oss blev nog lite irriterad.Sen efter filmen var det en halv timme kvar innan bussen skulle gå. Så då såg jag Oskar på Donken. Gick in där, såg Emma och Kasper också. Så vi alla satt där uppe. Alla käkade utom Filippa och jag. Eftersom vi bantar ;).. Sen efter ett tag fick Oskar för sig att flytta borden. Men dom sitter ju fast, så de gick inte så bra. Haha, efter ett tag så säger han ba : Vafan, det går ju inte! :s . Haha. Sen gick vi till bussen, haha. Gick med Emma och Kasper hem. Sen när jag kom in så gick jag och lag mig typ direkt. Nästan..

Idag:
Har jag vart med Filippa. Var meningen att vi skulle gymmmmma. Men eftersom hon hade vart i stallet så gick vi ut och gick istället. Var ute i typ 1tim. Gick runt Ytterharnäs och det. Gick till våran gamla skola. Guud. Sen gick vi in i skogen för vi skulle gå till "Det stora trädet" som vi kallade det när vi gick på Ytterharnäs när vi var små. Gud var stort trädet var då. När man satt på det nådde man inte ens marken. Och nu.. hur litet är det inte? Haha, jag saknar då när man var liten!Sen gick vi till pulkabacken för att kolla om det gick att åka pulka där, och det gick de. Så vi bestämde oss att vi skulle åka där efter vi käkat och det. Sen gick vi hem, sen efter ett tag gick jag och mötte henne. Då skulle vi till puulkabacken =D. Fast på Nyaområdet. Hhaha, vi höll på slå ihjäl oss! Haha, hur roligt som helst hade jag i alla fall. Sen åkte jag ner för ruschelkanan. HAha, fyfan vad snabbt det gick. Sen åkte båda ner där samtidigt :D. Sen gick vi hem till mig. Satt lite vid datorn, sen kollade vi på film. Ojoj, haha. Inga kommentarer. Sen för typ en halv timme sen gick hon hem.
Sen har det väl inte hänt så mycket. Haha, jo! T.s haha vilken knäppppis =)


Kommentarer
Postat av: filippppa

haha ;) älska pulka :D

Postat av: Moa

Svar: Haha,alltid :D

2008-01-07 @ 22:20:26
URL: http://moasjogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback