Första skoldagen!

Japp. Skolan idag då. Var väl så där. Lite segt att gå upp på morgonen bara, menmen. Sen på idrotten. Hahaha. Niclas, snyggt säger jag bara! Alla som var där förstår nog vad jag menar. När vi hade slutat så åkte jag Sandra och Anna hem med bussen. Så hade Anna choklad, och så snäll hon är så fick vi smaka. Men precis när jag skulle få så kom jag på att jag inte äter sånt där. Haha, fy vad alla vi skrattade! =D. Roligt. Har bestämt  mig att bara äta 10 godisar på lördagar och inte nå mer sen. Sen så sa ja de, jag ba: Vad är det för dag idag!? :D
Ha,då skrattade vi alla också. Sen så tyckte jag att jag hade långt hem ifrån busshållplatsen så tyckte dom jag var lat. Haha, nejnej! :D Men jag fick sällskap av Sandra hem. För hon skulle hämta något hos sin pappa. Sen när jag kom hem lag jag mig på soffan, käkade och bläddrade i tidningar. Sen kom mamma hem, då åkte vi och handlade. Vi trippade runt där och plockade ner en massa saker i vagnen. Sen åkte vi hem. Käkade mat som pappa hade gjort! Wohooo. Sen idag klade Jossan också uppskrivningen, grattis :). Sen har ja kikat på tv, duschat och nu ska jag snart sova. Så jag orkar upp imorgon.
Men godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback