illa luktande bajsfabriken idag..

Idag gick jag upp halv 7. Men började inte förns halv9. Men vid kvart över 8 kom Sandra hit så skjutsade pappa oss till Stora Enso. Skulle på studiebesök där. Fyfan vad de lukta. Men vi var där någon timme eller så. Sen lärde vi åka tillbaka till skolan för att käka och ha en fjuttig engelska. På engelskan var vi ungefär bara 8st eller nått sånt. Sen fick vi sluta tidigare också, så fick Sandra och jag åka med Sara hem. Trampade in och ropade HAAALLÅÅ?! HALLÅÅÅÅ?! Ha,så låg Jossan och Mackan och sov.  Så jag hoppade in i duschen, sen vaknade dom. Dom lagade mat och de. Sen åkte vi in till stan. Jossan åkte hem idag :(. Sen gick jag och mötte Filippa. Så gick vi och gymmade. Sen kom mamma och hämtade oss. Sen på donken, så sa hon i apparaten aldrig någonting. Så jag ba: hallåååååå!? så skrattade vi. Hon ba: Tar din beställning alldeles strax. Haha, fyfan va vi skrattade. Sen fick vi vänta aplänge på min specialsak jag skulle ha. Sen kommer han ut och säger att han i köket har tappat bort kyckligen.Haha :D. När vi kom hem käkade vi. Sen duschade ja, och sen lite tv. Och på de var det läxa. Fyfan. Skulle kolla watten på olika apparater. Och de sög.
Sen nu sitter ja här. Ska sova tidigt idag har jag bestämt.
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback