Kungsberget med Jossan! :)

Ja som sagt.. Idag klev Jossan och jag upp vid 7tiden. Käkade frulle, fixade de vi skulle ha med oss och sen fixade vi oss. Vi skulle först åka buss till stan, men sen kunde vi åka med pappa! Haha, när vi kunde åka med pappa så lag vi oss på sofforna och försökte sova lite till. Men den gick då dock inte så jätte bra. Men sen åkte vi. Sen när vi va i stan så tog pappa ut pengar sen hoppade vi på bussen. Haha, på bussen satt de nå skit dryga killar. Snackade hela tiden, sen var det en som sket. Och det luktade i heeela bussen. Apäckligt.
När vi kom fram så fixade vi lite, sen vi igång. Haha, yeeah. Sen när ja råkade ramla en gång när vi var ute i skogen så säger Jossan ba:
- Fick du kast?
- Va? Jooo, på bakhjulet ja.
Haha, fyfan  vad roligt vi hade det där :D Crossnack vettni. Sen ett litet tag efter, så ramlar Jossan.
Jag ba:
- Fick du kast? ;)
- Haha, jaa! :D
Haha, sen vid typ halv 3 tiden käkade vi mat. Sen när vi satt där så somnade Jossan.Så jag satt där och kollade på alla som var i snowparken och hoppade och trixade. Två ascoola killar, gjorde bakåtvolt samtidigt. Så asballt ut!
Sen satt vi där i stugan tills de stängde och sen gick vi till bussen typ.
Somnade direkt när vi åkte därifrån. Sov ända till stan. Där stog Mackan och hämtade oss. Han kom precis ifrån Enköping för han har vart där sen i onsdags och tränat cross.
Sen åkte vi till garaget, köpte Donken. Eller Mackan och jossan gjorde. Sen fixade vi crossarna. Och sen hem, duschade och de. Sen nu ska jag sova, för Filippa och jag ska och gymma imorgonbitti. Och bussen går 8. Så
god natt! :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback