Lars winnerbäck

Ha,somnade i soffan på mamma och pappas kontor idag. Och de var riktigt skönt. Sen när jag kom hem, ringde först Josefiné =). Snackade länge. Alltid lika trevligt =). Jag var på väg att möta Filippa och hon skulle till sin pappas jobb. Sen när jag mötte Filippa så lag vi på lurn. För hennes pappa var inte där och hon kom inte in! :p. Sen då tog jag och Filippa tag i de vi skulle göra. Och de var att gå en lång promenad. Hahah, och vi gick med stavar. Sen när vi vart ute i typ 1tim så gick vi tillbaka till Furuvik. Sen när jag kom hem, hoppade ja i duschen, sen käkade ja mat. Eller ja.. sallad. Har också kollat på  Wictorias secret show igen. Sen har jag också kollat på Grammisgalan.
Helt rätt att Lars Winnerbäck vann årets låt!
Och nu ska jag sova, för jag ska orka upp imorgon också!
 


Här kommer Lars Winnerbäcks låt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback