Mååååndag

Idag var det skola igen. Haha, var meningen att ja skulle upp halv 7. Men sen vaknade ja kvart över 7 istället. Då var det bara att gå upp. Sen iskolan började de med sv sen rast, och sen matte och lunch. Och skoldagen var inte så jätte rolig eftersom Johanna var magsjuk.Men jag klarade mig. Sen vid 12 kom pappa och hämtade mig för ja skulle till tandläkaren igen. Dom bytte ut sakerna till tandställningen och de va inte så skönt. Sen åkte vi till mamma och pappas kontor. Satt lite vid datorn och sen somnade ja i soffan. Somnade vid kl 2, sen vaknade ja 10 över 2 och de kändes som om ja hade sovit i 2timmar. Men sen somnade ja om och vaknade vid halv4. Då kom mamma in och hämtade mig så åkte vi och handlade. Sen hem, käkade och sen slingade Jossan mitt hår. Eller ja.. utväxten. Sen har det var lite Idrottsgalan och de.
Och nu sitter ja här, funderar om ja ska sova. Fast ja får samma sovmorgon som idag för tjejerna i min klass ska till stora enso (bajsverket) på morgonen.Sen tillbaka till skolan och EN lektion.. Helt onödigt..
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback