Tisdag

Godkväll.
Skolan idag var väl helt okej. Haha, när det var idrott va inte ja med. Och inte Tobbe och Eddie lika så. Så lärde vi gå en promenad, så var det typ en liten en (någon buske ni vet?) aja. Så hade dom typ en säck på den.
Tobbe ba: Meeh.Varför har dom kläder på trädet för?
Sen alla ba: hahahahahah.
Fyfan vad roligt vi hade! :). Sen var det lunch, och sen lektioner. Var väl helt okej. Sen när vi hade slutat så stog Alva där vi busshållplatsen. Så sparkade hon mot mig. Och det bara stänkte skitigt vatten på min vita jacka. Haha, bruuun prickig :p. Sen höll vi typ på att bråka med nå småtjejer som går i 2an eller nått. Haha, men Sandra och jag hade roligt i alla fall. Sen när jag kom hem gjorde ja inte så mycket. Eller har inte gjort nå mycket alls idag. Har nog matteprov imorgon och spanskaläxa som jag inte alls har tränat på. Men matten kan ja, och Spanskan ska jag träna på när jag ska sova.
Har även försökt att borsta mitt kråkbo till hår idag ja! applåd till mig! =D. Haha, det gick riktigt fint. Eftersom jag aldrig borstar mitt hår, och senaste gången jag gjorde det var typ för 3månader sen så hade jag inte en ända tova. Wooho, grattis Moa.
Sen nu ska jag nog sova! :).

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback