toooorsdag

Tjogräs.
Idag var det skola som vanligt då. Hände väl inte så mycket. Gjorde VG delen på matteprovet men hann inte klart.Så får väl fortsätta med de på måndag. Och det var skit svårt. Måste plugga. Sen efter skolan åkte ja in till stan. Gick och mös själv. Ååh, så skönt de var! Sen gick ja upp mot Söder så kom pappa och hämtade mig. Och de var iiiiiskallt. Sen kom hem, Jossan och Mackan kom också. Sen käk, och sen träning.
Kom hem, åt en banan och sen dusch. Sen trodde ja det var Martin som kom i trappen och skulle gå in.Så skulle jag skrämma han. Men så var det Jossan, så jag ba: BUUUUU! Och hon skrek såjävligt att hon skrämde mig! :D Haha, det var roligt. Sen har jag pratat i telefonen med T och gjorde samtidigt läxan och städat lite.
Sen nu ska jag strax sova.

Träffade också Sandra på stan. Mycket trevligt! :)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback