www.moapilutta.bilddagboken.se

Tjofrääs. Sitter på mamma och pappas kontor nu. Idag var jag bara i skolan till 10. Sen tog jag bussen till mamma, och sen åkte vi till tandläkaren. Dom var typ 30min försenade,så vi satt där och kollade på tv. Sen när det var min tur så var jag bara där i typ 3min. Haha värt att vänta. Aja. Sen åkte vi tillbaka hit. Mamma gick och jobbade och jag gick in hit. Sen kom pappa. Har också lagt upp en massa bilder från 2004 & 2005 på bilddagboken. Tycker då dock att ni måste kolla på dom! :D. Sen efter ett tag åkte jag och pappa till Tennsdopet och käkade. Själv käkade man kycklingsallad och vatten. Hah, duktiga ja! :)
Sen nu är vi back here. Sitter här och skriver detta.
Ska sluta nu, tjena mittbena!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch vad läskigt med tandläkaren =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback