maltaa idag

hörruni.. vet ni?
inatt åker ju jag jonna och maria till maltaa. gött eller hur?
jo ja vet. haha :D.
fast idag vet ja inte vad som händer tills vi ska åka.
eller jo.. sandra fick ta ledigt från jobbet av sin mamma
för att vi skulle kunna träffa varandra innan jag åker! cute.
så min pingla kommer runt 1 snåret. och då ska vi bara
umgås och ha det fint! annars ska ja börja packa idag också.
eftersom ja inte har gjort det än. men det kommer ordna sig.
mamma har tillochmed tagit ledigt från jobbet idag för att kunna
hjälpa mig med det. haha, great!
näe men nu ska ja nog göra mig iordning och sedan börja packa
tror ja. hare gött.
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Alla verkar åka utomlands nu. Själv måste man jobba tyvärr =/



Hoppas ni får det kul iallafall =)

Kram

Postat av: Annelie

Låter bra med semester! Att inte alla kan ha som lyx, fuskigt.. hoppas ni får überskoj iaf ;)

2008-07-16 @ 10:50:15
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Postat av: JOsefine

Åhh moa ha det nu helt underbart bra. du kommer bli som en neger :) Lär dig massa engelska och njut av allt. <3

pusselipuss pusssss

2008-07-16 @ 10:51:07
URL: http://josefinesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback