myspys med mamma och sandra

åh herre min skapare!
nu är det drygt 30 min kvar innan vi far.
och jag ska vara ärlig, ja kommer nog längta hem
lite iaf! men ja och mina flick's ska leva livet! gött som tusan.
jaaaaao.

annars idag så kom sANDRA till mig. hon fick ju ta
ledigt utav sin kära mor! så hon kom till mig. mötte
henne vid bussen,sen träffade vi oskar. då bestämde
vi oss för att bada. oskar och jag badade ,men inte sandra nej!
badade ett tag, sen var det hem och packa. sedan städade jalite på
rummet och sen drog vi på restaurang. myspys hade vi! sen vardet
sommarkväll som gällde för oss. fast inte för mammai. sen tog ja
förväl till alla mina kära underbara vänner! i'm gonna misssmisssmisss..
och verkligen sakna sandra!

Kommentarer
Postat av: sandra

OCH JAG VERKLIGEN SAKNAR DIG !

2008-07-30 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback