Cross(SM) i Tibro

Okej. Nu blire inlägg om SM:et i helgen.
Började med att jag stod ute på vägen och väntade på mimi.Väntade i typ 20min kanske, sen kom hon. Då ringde jag sandra och sa att vi åkte och hon berättade att hon hade blitt moster :D. Graaattis =). Sen när vi kom till henne så fixade vi in väskorna och fixa&trixa. haha, då började viiii! sandra och jag kan ju inte vara tyst för ett öre! och vi böjrade också resan mot TIIIBRO! YEAH. Mimi blev helt uppe i varv när hon gjorde sin första omkörning på någon såndär liten väg. i skogen typ. Haha, sen flöt det bara på med det och att trycka på gasen! :D. Tyckte det tog en evighet att komma till Sala, men när vi kom till Västerås så stannade vi på Donken och käkade där. Eller ja.. vi tog med och käkade i bilen.Sen var det typ raka vägen ner till Tibro. Eller vi stannade mååånga gånger! hahaha, men resan ner dit var ju suverän :D. Bästa sällskapet hade jag också! Köpinggänget förfan! :D. Sen missade vi också att svänga av till Tibro/Skövde. Haha. Lyckat.När vi äntligen kom till Tibro åkte vi direkt till "stan" för vi skulle leta på det dära vi skulle sova på. Frågade en tant i "centrum" och UUUSCH! Hon var apäcklig. Fan hur mycket hår under armarna som tusan, och inte fattade vi heller vart hon menade. Men sen tyckte vi att vi hade åkt för långt så Mimi bara svängde in på en gata. Och där ser ja det! Där var det :D Haha, fan va vi skrattade. vi packade upp och fixade lite. Sen åkte vi ut till banan och hälsade på alla. träffade en massa trevlig folk! =),great. Sen åkte vi in till Tibro igen. Skulle leta på vart Fidde bodde men gick inte bra. Så vi åkte dit där Mackan och dom bodde förr när dom gick på crossgymnasiet och där frågade jag en tu*k och han fattade ingenting. Skrek i mitt öra gjorde han också. haha, men vi hade roligt och skrattade som fan :D. Fast vi hittade aldrig, så kom Emil. och han skulle ja fråga om han visste men icke frågade ja heller. Så vi åkte till en annan gata och där bodde han, men dom var inte där. Så Fidde Alex och någon till kom och hämtade oss så åkte vi efter dom bara. När vi kom fram satt vi bara kvar i bilen och alex stog och snackade med oss :D . haha, vi bara tramsa och hade sköjj! Sen lärde vi åka till boendet för att betala, åkte till banan igen för jag skulle få fribiljett av Rickard, så fick Sandra det också :D: TTTACK! =)). Mimi fick av max, sen träffade vi Tobbe och några till. Sen bärde det av in till tibro, köpa pizza och åka dit vi bodde. As fräscht! Sen när vi skulle sova kunde verkligen inte jag och Sandra det :D . så hon kröp ner i min säng. haha, sen töntade vi oss :D . men fifan, va roligt vi hade! :D:D.
+ att jag var som en gps för dom hela vägen typ! :haha :D Ni är bäääst!

Sen på söndagsmorgonen vaknade man av att Sandra var uppe och att solen lyste rätt i mitt face! Fuck! sen var det täävling hela dagen. Har inga bilder när det är race heller. för kameran låg i maxens buss. Stor nytta den gjorde där :D. Men det gick bra för dom vi hejja på!!! =). Och grattis Lasse ! Wooho :D. Elit(!!). Sen när det var slut kikade vi på prisutdelningen och sedan in till Skövde för att käka max.. Nyttiga? Ja eller hur.. haha, sen åkte vi in till Tibro för att köpa vatten och de. Sen raka vägen till Gävle typ. Eller nja.. & jag hade solbrillor på mig hela tiden. ahah :D. stannade också en massa gånger på vägen hem. tvätta rutorna och allt sånt. sen stannade vi i västerås och där var det roligast :D. haha, fan fick ett gott skratt alltså. Sen vid halv 1 någongång lämnade vi av sandra hos henne, sen hem till mig och då duschade jag och lite så.
TACK FÖR EN HELKANON HELG TJEJER! DET HÄR GÖR VI OM :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback