slappdag! :)

Japp. Idag försov vi ju oss här hemma. Så Sandra och jag åkte med pappa till skolan. Sen i skolan hände det inte mycket alls. Det är hur slappt som helst. På matten jobbade jag lite grann. Har prov imorgon när dom andra ska spela basket. Woho. Sen på SO:n hade vi vikarie och vi spelade bara spel :). Sandra och jag hade roligt :D haha. Sen på englskan var det också slappt. Skrev bara i nått papper om vad vi tyckte om engelskan :). Sen på spanskan kom vi först försent, så jag fick min första flex för i år! haha. 11 minuter. Sen hade L med sig fotoalbum med fotografier när hon var liten och så. Asfin då! :) . Sen bjöd hon på godis, sen var den lektionen slut. Sen på NO:n var vi bara ute och fyllde i ett papper. Jag gick med Kevin :D. Skön han! Sen slutade vi 40 min tidigare. Åkte hem och lag mig och solade. Somnade gjrode jag också, sen har jag fått fina märken på ryggen. Eller inte! Haha. Dumma snören! :) . Sen har jag vart ute och spruningt. Jobbbbigt! Jao. Sen kom Josefine idag, Mimi och Michel kom hit och käkade. Haha, roligt! :D Ballongen och allt. yeah. sen nu ska jag städa undan lite och sen duscha. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback