Text + bilder.

Klicka för större bilder.
   

Finfin bränna sen ihelgen i Tibro..


Idag var det väldigt segt att gå upp. Kom i sängs vid 1-tiden igår natt när vi kom hem. Men jag kom upp iallfall. Första lektionen skulle jag börja redovisa men blev inte så. Vi fick reda på betygen vi ska få av M istället. G i sv och VG i so eller om det var tvärtom. Ingen aning. Aja, sen var det bara chill. På spanskan tog vi alla en promenad. Sen istället för hemkunskap&musik gick hela klassen hem till E och fikade och hade det mys. Slutade vid 10 i 3. Åkte hem, sen åkte Mikkis och jag till Harnäsbadet och badade. Mitt första dopp för i år! Woho. Sen tog vi moppen till Harnäskiosken typ, åkte tillbaka och då kom Elin. Sen kom Mackan och hans gäng. Sen gick jag hem, käkat nu och ska duscha och plugga strax. Skriver om Tibro imorgon. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback