YEAh, imorgon dude!

Idag var det ju Sveriges dag! Woho. Och vad gjorde ni?
Jaja. Som sagt, jag har ju vart med Jonna hela dagen. Sen på kvällen gick jag ut och sprang. Sen grillade vi hos Hillboms och sedan tog Emma och jag moppen till Skutskär där vi skulle ha mys hos Elin! :). Men Emma glömde filmerna. Haha. Aja. Det var iaf vi tjejer, fast inte Jonna och Maria. Men sen kom Kim, och efter han kom Micke,Filip och Joel & Martin :). Vi har väl i stort sätt inte gjort så mycket. Men när Emma och jag tog moppen hem så kom det en snut. Sen när vi åkte en bit mötte vi en också. haha, tror ni inte att den vänder och ligger typ 2 meter bakom oss eller? Emma och jag bara skrattade :D. Sen när ja kom hem för ett lite tag sedan har ja inte gjort mycket. Ska börja packa och lite så nu. Sen imorgon ringer klockan vid halv 5. Jippi. Åker till Njurunda då på Sverigecupen och sen ska jag....


SOVA HOS VÄRLDENS BÄSTA SSSSAAANDRA!! ÖVERLYCKLIG. YEEEAH! :) :) .) <3<3<3<3


god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback