Gossip girl tonight! :D

Skepp åh hoj! Vaknade nyss. Trodde klockan var kvart i 6 på morgonen så jag fick lite panik. Idag var det ju skola. Vaknade kl 6 och var hur pigg som helst. För jag somnade ju tidigt igår för en gångs skull. Sen när man kom till skolan fick jag en chock! NO-provet låg framme i klassrummet och det är 30 sidor långt. Eh!?!? Sen fick jag HK-provet och det var minst 20 sidor långt!? Och sen fick jag ett matteprov men tog inte hem det. Smarta jag. Matte-provet är på torsdag, dom andra är till v.12 . Roligt så där innan påsklovet och de! Nej! Så nu blir det ju plugga arslet av sig hela tiden! Annars var det en slapp dag. Spanska,rast,idrott,lunch,engelska, och sen var det SV. Men då fick vi någon information och sen skulle vi fylla ett papper, eller massor av papper med massor av frågor. Sen kvart över 2 fick vi sluta. När ja kom hem har ja inte gjort så mycket. Somnade framför tven. Men ikväll är det Gossip girl och jag lääängtar! Annars idag blir det väl plugga lite eller nått. Jag vet inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback