Jag är jätte dålig på de..

Haha,i onsdags så åkte ju jag emma kasper pg sanna cissi och bettan till mathilda. Vi spelade en massa spel. sen när vi skulle spela ett spel som heter typ " med andra ord" eller nått. så var jag och pg i samma lag. så skulle jag förklara det som stog på kortet och det stog Mississippi, så skulle han gissa vad det var . jag bara: det är ett berg.. i italien typ! . så gissade han på en massa. sen när tiden var ute så sa ja vad det stog så alla bara: MEN ÅÅÅH; HAHAHAHAHAHA! DET ÄR EN FLOD I USA! :D HAHAHAHA

haha, fyfan vad jag är kass :D

haha, ja ni förstår nog inte hur roligt vi hade det. Sen spelade vi de igen, och då var det jag och Mathilda som var i lag. Så vi vann! :D:D:D Shit, vad vi är bäst. Ja det var väl typ de som hände i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback