Jag sov över och fick världens äckligaste unge på berättardagen!!

Annars idag började dagen inte så bra. Vaknade vi 6 och skulle upp. Men sen skulle ja sova till halv 7 istället. Så ringer mamma och väcker mig då. Så somnade smart jag om.. Sen vaknade jag 20 över 7 av att mamma ringer och frågar om jag gått till bussen och Martin gått ut till bussen. Nejnej! Då vaknade ja, säger att jag sovit överkastar på mig de kläderna jag såg, sprang in till lillebror. Väckte han, borstade tänderna och sprang till Emma och Sandra. Och när jag precis hoppade ur sängen då när ja skulle klä på mig ringde Emma. Hon bara: Kommer du eller? Jag: Men jag vaknade nuuuuuuu!! Jag skyndar mig. Och plupp, så slängde vi på.Så när jag kom till skolan var ja skapligt trött och ja.. Fast dagen var rätt så slapp för vi hade berättar dag.
Sen skulle vi gå till 3:orna och vara med dom ett tag. Jag fick världens äckligaste tjej. Hon nös, och inte för att överdriva men då kom det skit mycket snor och det hängde ner till höften på henne! Så jävla äckligt.. Sen efter rasten och så, lärde vi gå dit igen.. Då hände det samma sak. Så jävla äcklig!! Så bestämde hon över mig vad jag skulle göra och vad jag inte skulle göra. Men nejnej! Det gick inte så bra. För jag sa ifrån. Jävla ungjävel.. Dagen slutade med fika, sen var det hem. Emma följde med också. Så vi har kollat på O.C och allt sånt. Nu snart kommer mamma och då ska vi packa.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback