Lördag hos Mikkis! :)

i fredags så skrev ju jag om vad som hände, blev en massa inlägg då. Annars igår var det ju hos Mikkis.Emma Jonna Maria Sofia och jag tog 7 bussen hem till Mikkis. Vi började att göra käk och så. Sen kom Oskar och Ebba och Micke, och sen Kasper och Pg. Vi käkade och hade det riktigt roligt. Sen kollade vi ju självklart på Melodifestivalen, men vi kollade på Björn Gustafsson! Höhö, kung eller vag? Och snygg är han också. Sen var vi där ett himla långt tag. Gjorde allt från himmel och jord. Sen när vi skulle dra någon gång vid 12 eller så kom Jocke och Malin. Sen stack vi hem till Timmy.Fast inte Jocke och Malin. Men nej,... jag orkar inte berätta allt. Var fett mycket folk nere på stan också. Sen vid 2 fick vi springa till bussen. Hööh, skapligt seg den var. Sen när jag kom  hem gjorde ja väl inte så mycket. Och har jag glömt att skriva om nått så får ni inte veta de ;). Men lite bilder kommer nog sen! :)

mina strumpbyxor lyckas alltid gå sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback