Nunnorna ljög nog!

Bussen rullade ifrån Staffanshus vid 5 över halv 9. Sen bärde det av till Enköping. Vi kollade på en film, som hette typ En värsting till syster eller nått. Jag höll på somna ända tills i kom till kom fram till nunnorna i Enköping. Jag själv tyckte dom var lite konstiga. Vi frågade hur dom fick pengar till allt (mat,elräkning,bilen,klänningarna dom har på sig och allt annat). Gissa vad dom svarade? Jo.. vi ber till gud eller vad tusan dom sa. Haha, lite dom ljög då! Sen efter vi vart där åkte vi in till Uppsala och käkade Donken. Sen var vi inne på Ica Maxi i typ en evighet. Men roligt hade vi. Sen efter de åkte vi till kyrkan i Uppsala. Jag tyckte det var intressant det tanten berättade för oss. Sen bar det av hemmåt igen. Då åkte jag med Marcus hem, har laddat upp lite bilder på bilddagboken (moapilutta) och lite så. Ska snart sova så jag orkar med skolan imorgon. Ska skriva om allt som hände i helgen också. För det var mycket! :D
Puss

image705

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback