Stan med jonna

God kväll. Har nyss kollat på filmen Honey med Jessica Alba. Kollade på den imorse också, fast har ju sätt den förr. Men jag blev så glad i slutet när alla dansade så jag började böla. Haha. Sen vid typ halv 2 tiden kom Jonna hit. Antagligen för hon inte ville hoppa på bussen själv hos sig eller nått sånt måste det vart. Nej men jag har ingen aning. Så vi kollade lite på tv, sen gick vi till busshållplatsen. När vi väl kom in till stan strosa vi runt lite. Det jag köpte får ni se senare. Eller ja.. nästa inlägg. Jonna själv köpte slingfärg för hon ska slinga håret hon :). Sen tog vi 20 i 4 bussen hem , Sanna satt på den . Sen hoppade Emma också på den. Så vi satt och snacka lite. Sen hoppade jag Sanna och Emma av. Lilla Jonna fick sitta kvar själv stackarn. När ja kom hem var de ingen hemma. Eftersom pappa&Mäcki har åkte till Ungern, och mammi och lillebror var på DM i Hofors. Så ja.. det är väl typ så min dag har sätt ut. Och om 27 minter börjar ju Melodifestivalen, längtar till Björn ja! Haha, men han är ju så snygg!.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback