Stora som hus!

Höhö, kolla in min bilddagbok! En massa gamla bilder ifrån 06. Check HÄR.
Haha, jag skrattade lite då dock när jag lag upp dessa. Annars har pappa bror och jag käkat lunch. Det blev lite pannkakor för mig. Sen åkte jag och pappa till Gävledagblad och lämnade en massa pappersrullar. Stora som hus! Väger typ 1.3 ton. Sen nu vet ja inte vad som händer. Men klockan 4 är det i alla fall konfa som jag måste gå på! För jag ligger ungefär 20poäng efter dom andra. Haha. Go go! Aja, ska inte sitta här och babbla nå mer. Men det kommer strax ett inlägg med någon bild ska ni se! Jag tycker det är lite tråkigt med inlägg när det enbart är en massa text på! Men på vissas bloggar är det helt okej!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback