Tjingeling

Tjenamors. Vaknade vid 10-tiden. Ja för typ 1 timme sedan då. Men jag har hunnit plugga och lite så där i alla fall sen jag vaknade. Bajs, två prov på 1 vecka. Och sista veckan innan påsklov också. Superskönt! Eller inte. Men om jag har tur kanske jag slipper NO-provet för på onsdag kanske jag åker till Ungern. Men HK-prov har vi imorgon. Så får väl hålla tummarna att det går kanon. Men det jag tyckte var konstigt med det var de här. Vi är två grupper i våran klass. Alltså har vi varannan vecka musik och varannan vecka HK. Varför fick vi inte proven samtidigt då för? För vi som hade HK sist. Vi får ju 1vecka minder på oss att "träna" till provet ju? Eftersom vi ska skriva det samtidigt som andra gruppen. Konstigt.. aja. När jag vaknade imorse var det iallafall av fåglarna som kvittrade utanför. Och det innedär att det är vår. För mig alltså.

Kommentarer
Postat av: filippa

Ungern? WHY ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback