1 maj

Imorse kom mamma in och väckte mig kvart i 6 på morgonen! Men godmorgon MOOOA. Jag var svin trött, men skulle promt med på cross. jag kravlade mig upp ur min sköna säng. Klädde på mig, borstade tänderna och gick ovh lag mig sen igen. Sen när vi skulle åka satt jag bara upp håret. Så man var ju så där skit snygg.. men sminket från igår kvar och allt. Aja, när Mackan Jossan och jag var på väg till Östhammar fick jag inte sova i bilen typ. Haha. Satt och lyssnade på musik. Gick faktiskt ganska snabbt att åka dit iallafall. Sen när vi kom fram, så satt Jossan och jag kvar i bilen och lyssnade på musik. Hittade min favvo på alla 94723476 skivor Mackan har. Så vi satt och digga den typ 10 år. Sen efter typ 20 minuter eller nått sånt, då tog vi oss ut. Jag tyckte det var iskallt. Sen var det träning. Stog i bandepån. Träffade Göran också! :) Haha, han skrämmde oss två gånger. Sen efter den gick vi till bussen. Vi gjorde inte så mycket. Jossan och jag satte oss i bilen. Tror det var då vi satte på en avslappningsskiva och somnade. Haha, hur nördiga är vi inte? Men tusan så skönt det var. Sen var det dags för heat. Mackan vurpade i första heatet. Men körde sedan upp sig. Lasse ledde, men vurpade och stog och kickade i 2varv typ. Niklas blev typ 7a och Tobbe vann! :) Grattis.  Sen var det skitans långa pausen. Om det ens var då. Men någon gång var det de. Sen då hände det inte mycket heller. Sen körde dom igång igen. Mäcki fick en kass start. Men han slutade som 9a i mål. Lasse han vann, :) grattis. Sen tobbe ramlade 2gånger i samma vurpa på första varvet, och kommer inte riktigt ihåg vad han kom, och lika så om Niklas. Ingen aning om vad dom kom. Det var verkligen svin kallt där tyckte ja. Hade t-shirt,tjocktröja,jacka och en fleez(?)väst. Kallt, och nu har jag börjat bli sjuk också. Kanon. Sen när Mackan och dom kört klart sista heatet så packade vi in sakerna och drog. Innan vi ens hade kommit ur Östhammar somnade jag.Sen vaknade jag upp i Skutskär. Har vart hemma i kanske 1½tim nu. Har duschat och käkat också. Och ikväll blir det nog sova hos Syster eller Emma. För jag vill inte sova själv. Aja, det är väl det som hänt idag. Första maj började man med en crosstävling, kan det bli bättre? Nix.

Sen är ju mina knän jätte fina efter jag ramlade igår. Bilden knäpptes igår, men idag är dom inte så där. Dom är blåååa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback