Aqua

Japp. Tog ju typ 7 bussen in till syrran i stan för vi skulle ju sola. Men när jag väl kom hem dit, var vi kvar ett tag och sedan gick vi dit. Och självklart var det stängt. Så vi gick till minst 3olika och kollade om det var öppet. Men icke.Så vi gick hem till henne igen, jag satte mig på balkongen och målade tånaglarna och hon städade. Sen käkade jag coco-pops sen kom typ Robert eller vad han hette. Trevlig kille. Men jag drog till bussen efter typ 5 minuter. Såg att hon hade ett tuggummi paket i skåpet så jag smugglade ner lite i min väska. Höhö. Sen när jag kom hem har jag väl inte gjort så mycket. Har lagt min egna mat helt själv för första gången typ. Eller ja.. jag stekte korv. Kunde knappt det. Ringde till mamma och frågade. Sen har jag kollat på Extra extra Haha,det är ju för roligt. Och nu sitter jag här och lyssnar på Aqua. Kan det bli värre? Ha,aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback