Godmorgon

God morgon. Sitter i datasalen och gör typ ingenting. Ska hålla på att skriva om vindkraftverk. Vi började för 30minuter sedan och Sandra och jag har inte börjat skriva nått än. Annars är datorsalen helt ny med nya datorer och allt sånt. Fast datorerna är inte så bra. Går inte att lyssna på musik.. booring. Så man får lyssna på mobilen eller så. Men musiken funkar för alla andra typ men inte för mig. Bra. Eller inte. Men måste starta om datorn nu.tjiiiing


upt. Yeah, nu funkar musiken på min dator också. Gött. Men nu lär jag börja skriva lite, har bara skrivit 1 ord. Haha, Sandra och jag sitter bredvid varandra och nu ska vi ladda hem MSN och snacka med varnadra igenom ett sånt hära headset. Tjing,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback