Grattis jonna :)


Idag var det skola igen som vanligt. Kan ju inte säga att det är det roligaste. Börjar tröttna väldigt mycket nu.Hände väl inget speciellt heller. Hade SV-prov på sista lektionen. Sen efter vi slutat så hade vi marknad. Så jag och Sandra stannade kvar. Grillade gjorde vi. Sen säger M att jag fick VG på provet så det var ju bra. Iallafall för att inte ha pluggat så mycket. Men men. Haha, han hade bara rättat mitt också. Yey. Sen när jag stått klart på marknaden så drog jag och mamma därifrån. Det suger verkligen där! Åkte och handlade. Sen när vi kom hem har jag inte heller gjort så mycket. Käkat, kollat på tv och suttit här. Har fått bajs ont i halsen nu. Tror att jag också ska lägga mig strax. Tjing.

Och grattis Jonna på din 16-års dag! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback