Igår

Så hade ju vi skola. Men jag sa att jag skulle till tandläkaren efter lunch. Fast det skulle jag ju självklart inte! För jag skulle in och hämta Joss. Sen så skulle också Ebba och Oskar ta och åka hem efter lunch också (alla drog typ ifrån skolan) så hade jag kollat bussen. Så vi var där i lagom tid, och tro som tusan att jag kollat fel. Så jag fick inte kolla nå mer :p. Sen tog vi nästa buss,hoppade av i Furuvik och vi gick hem till Oskar. Ebba hade kollat bussen så när vi skulle dra,kom vi upp till Furuviksparken. Så där stog bussen, så vi missade den. Haha, så varken jag eller Ebba fick kolla bussen sen! :D. Tog nästa buss till stan, mötte Jossan i stan. Gick och fikade. Sen kollade vi på stan. Båda köpte skit fula skor! Men dom var så himla sköna, ni ska ta och köpa ett par tycker jag. Dom kommer upp sen. Sen tog vi bussen hem, hände inte så mycket. Hon och jag lärde åka till Skutskär för att handla mat som hon och Mackan skulle ha med sig på kvällen. Sen fick jag bråttomt när vi kom hem. Det var bara att hoppa in i duschen, städa lite på rummet och sedan välja kläder. Som verkligen inte var lätt denna dag. Sen hittade jag något. Fick åka med Mackan och Jossan in till stan. Gick hem till Mikkis, där var Emma, Jonna, Maria, Sofia, Elise, Mathilda, Elin och Mikkis. Sen efter typ 5minuter efter jag kommit så kom Ebba. Vi hade det jätte skoj! Först så käkade vi skit god mat Emma hade stått och lagt, och säkert någon till :).  Sen vart det efterrätt. Mums. Då kom Emma.M och Malin :). Och sen Felix. Sen vid typ 10 någongång så kom Oskar och Oliver och sen drog vissa till Valbo, och vissa hit&dit. Sen  hände det mycket. Träffade en massa folk, Hydén och Jansson och alla dom. Sen träffade jag Filippa så hon var med oss. Sen när jag Emma Jonna Filippa och Mikkis satt i en trapp. Vi var ganska högljuda, men ändå. Vi var utomus, så är det någon jävel som tar ut en hink med vatten och häller över oss. Fitta.  Sen träffade jag lite olika, som jag inte ens känner som jag visste vilka dom var. Crosskillar. Aja,sen vid 02.00 gick vi till bussen. Och jag ramlade! För jag hoppade upp på Toggas rygg, sen halkade jag när jag skulle ner, mitt i kön in i bussen. Lite pinsamt. Sen när ja kom hem gick jag och lag mig. Skööönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback