Javisst, vi drar väl..

Idag i skolan hände det inget speciellt som vanligt. Hhaha, Niclas hade sin nya kamera med sig och ville ha bilder på en hela tiden. Haha, go kille det dära. Sen efter skolan åkte jag och Emma in till stan eftersom jag skulle köpa ett par skor. Sen mötte vi upp Kasper vid Fnasket, sen gick vi till Donken för han skulle käka. Sen kom mamma med pengar till mig. Gick och köpte ett par skor. Sen gick jag och Emma och kollade. Vi ska ner imorgon igen också. Höhö. Sen vid 5-6tiden tog vi bussen hem. Skulle ut och gå. Men när vi började gå, så kom vi till järnvägen. Inge längre. Vi satte oss där och tog det chill i solen. Hur skönt som helst. Men när det kom ett tåg en gång trodde jag vi skulle dö så jag sprang därifrån. Haha. Sen satt vi och ritade med stenar, sen gick vi hem till mig. Bakade kladdkaka sen kom Elise också. Vi gjorde väl inte mycket. Kollade på tv med mamma. Sen för ett litet tag sen så gick Emma hem. Och jag sitter här, har inget speciellt på hjärtat. Men ska nog sova snart. Määcki har också kommit hem. Välkommen hem du! ;) . Ha. Men god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback