Onsdag

Tjohej. Idag i skolan var det prov och redovisningar som gällde. När SO-lektionen började var jag skit nervös. Trodde jag lärde börja göra min redovisning för jag är alltid så nervös och M bestämmer när jag ska börja och allt. Men idag slapp jag göra min. Känns skönt men ändå inte,för då vet ja att jag lär göra den imorgon. Sen var det en slapp dag. På spanskan gjorde jag ingenting. Hade inga böcker eller så med mig. Haha,roligast var när Jossan ringde när jag satt på den lektionen. Ha, och jag tycker inte om tanten vi har/hade heller. Usch. Ludmila får komma tillbaka nu tycker ja. Sen sista lektionen var NO. Vi gjorde ingenting, E gick igenom lite saker vi ska göra på fredag för då är hon inte där. Sen gjorde vi Sex och samlevnadsprovet. Lätt som en plätt vare. Sen fick vi sluta 40minuter tidigare. Hann precis med halv 3bussen hem. Sen tog jag 3bussen till Syrran i stan. När jag väntade på bussen snackade jag också med Jossan :) . Sen när ja kom in till stan mötte jag upp Mimi, gick och kollade på balskor till henne. Sen gick vi och solade. Haha, roligt jag hade där. Sen gick vi hem till henne,tog bussen hem hit båda två och nu har jag inte gjort så mycket. Vi käkade precis. Och snart blir det att försöka plugga lite på redovisningen. Och jag vill ha sommar sommar sommar!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback