Skolan och vår ruset

Ha, nu är min blogg typ illgrön som ni ser. Men på fredag när ja är ledig ska jag nog ta mig tid att fixa den. Om jag orkar.
Annars idag var det väl slappt i skolan. Pappa skjusade mig eftersom ja inte orkade åka buss. Sen var det vanliga lektioner förutom på spanskan. Andrea och Johanna sa till vikarien att vi ville spela basket så vi gjorde det istället. På NO:n hände det icke mycket. Sen när ja kom hem käkade ja, sen åkte mamma och jag in till stan. Hon fick med mig på Vår ruset med hennes jobbar kompisar. Haha.Sprang med Mimi och Sara först, men dom orkade inte springa mer så jag fick springa själv. Kändes lite muppigt. Aja. Kom hem för ett tag sedan, duschade precis och nu ska jag faktiskt sova. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback