Skön torsdag

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Min sista dag i skolan för denna vecka! Skön. Dagen började med att pappa skjutsade mig och Sandra till Folkan. När vi kom där med Mackanscrossbuss så tutade pappa. Haha,Sandra och jag skrattade men det var pinsamt också. Sen var det typ någon föreställning eller nått. Ganska bra tycker jag då dock! Päivi sjöng asfint.Började gråta en gång. Haha. Sen efter det var slut så gick vi till skolan. Vi kom sent, så vi hade bara 1 lektion som varade i typ 35 minuter. Sen var det lunch. Gick ner och böt om. Sen var det orgentering. Haha. Roligt var det. Sen tog vi den buss som kom hem. Och nu är ja hemma, har käkat flingor och banan. Nu ska jag duuuuscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback