Snart sommar

Tjohej tjoho. Nu börjar det ju bli sommar på riktigt. Kunde knappt ha jackan på mig idag ju. Annars idag i skolan så hände det väl inte mycket. Sandra och jag blev utskickade från syslöjden för vi snackade så himla mycket.  Haha. Sen på bilden tycker jag att R var lite små grinig. Inte alls så som han brukar. Sen kom farmor och farfar och hämtade mig och Sandra för jag hade en skit stor typ kudde eller vad man ska säga. Sen när ja kom hem, vilket jag gjorde för inte så länge sedan så ringde Max och undrade om jag var hemma. Han kommer snart, skulle typ hämta alla sina grejer. Sen ska jag ta 4a bussen in till syrran i stan så ska vi gå och sola. Måste lägg på mig lite mer färg nu. Och dagens outfit kommer då också. Tjing :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mois passa dig så att inte tony får veta att du solar ;P

2008-05-08 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback