Stan

God kväll. Idag åkte jag ju in med Max till stan istället för att åka buss. Så mötte vi upp Mimi utanför henne, gick ner till stan för Max skulle prova frack. Men dom hade ingen tid så han fick en imorgon istället. Så vi trallade ner in på stan. Gick och kollade. Jag hade ju inge pengar eftersom vi bara skulle sola. Så vi köpte glass och satt och mös. Men min glass var äcklig. Usch! Sen trallade vi upp på söder, Max gick till Mimi och hämtade bilen sen drog han. Och Mimi och jag gick in och solade. Höhö. Sen gick vi till Mimi. Hon fixade sig lite för hon skulle och fika med Moa. Så jag fick skjus av henne ner till stan till bussen. Så stog och där och väntade med mig. Sen åkte hon. När jag kom hem käkade vi. Sen så satt jag mamma och pappa kvar i kanske 1timme. Ovanligt för att vara mig. Men jag tjatade om att pappa och jag ska åka till Finspång på söndag. Haha. Sen nu ska jag gå och duscha tror ja. Lite bilder från dagen hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback