Sunsun


Bild: Min lilla tå.

Idag blev det ju ingen skola för min del. Mådde inte bra imorse. Så jag vilade mig idag, eftersom imorgon
måste jag gå. För jag har prov,sen så är det marknad och den måste jag vara med på annars får jag inte ledigt
någon dag vilken det nu var. Knepigt. Men aja, idag har det vart kanon väder ju. Solen sken till typ 8 ikväll. Så
gissa vad jag har gjort idag? Jo jag har typ bara legat ute i solen. Somnade gjorde jag också. Sen någongång
som vaknade jag av att grannens barnbarn eller nått sådant skrek. Typ "Moffa,moffa vart är du?" eller vad det var. Ha, sen ikväll skulle jag ju behövt plugga på provet tills imorgon. Men icke sa nicke. Vet ni vad jag gjorde istället? Jo det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback