tisdag

Idag i skolan var det ganska roligt. Konstigt men sant. På spanskan var det väl inte så där skit roligt. Men jag gjorde ändå ingenting, hade inte ens med min böckerna eller en penna. Så det var slappt. Spelade bingo. Haha, och jag fick aldrig bingo. Men sen när vi skulle börja jobba tramsade Sandra jag och Trixi istället. Haha, och när vikarien Elisabeth böjde sig ner med rumpan precis där jag satt, då kunde ja inte hålla mig. Jag lärde börja göra en massa saker mot hennes rumpa och Johanna började skratta så hon vänder sig om. Haha, visste inte vad jag skulle säga så jag sa bara: Oj.. sen så kollade hon skit surt på mig. Haha, + att man fattar inte ett dugg av vad hon babblar om. Sen var det idrott. Hade ute istället för på Rotskär och vi hade brännboll och det var skit roligt. Första gången idrotten var rolig. Jag hatar idrotten annars.Hhaha, och jag verkligen hatar vikarien där också. Och när vi stog där och vänta tills vi skulle få slå bollen, så började jag typ tjaffsa med henne och alla andra också. Så sa ja kärring och hon hörde det. Haha, stackarn.. ne inte ett dugg. Men vi hade roligt iallafall. Sen hände det inte mycket mer i skolan. På svenska lektionen var det slappt. Vi satt och snackade betyg med M (läraren) och så sa han att det är bättre att sätta ett lägre betyg och sen höja de. Då säger Johannes: Men sätt ett högt, det är ju roligt för stunden. Och M började skratta, ha. Låter kanske inte så roligt men det var det iallfall. Sen när vi slutade gick jag ner och hämtade Sandra. Sen åkte jag hem. Ringde Emma när jag var utanför mig och hon kom över. Sen åkte vi in till stan, jag köpte bikinis och ett linne bara. Sen åkte jag och mamma och köpte tapeter. Haha. Hoppas det blir bra nu då. Sen nu har jag försökt pluggat men det har inte gått så bra. Började sms:a med Josefiné istället. Aja, ska försöka plugga lite på provet som är imorgon. Önska mig lycka till.
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback