Tjena mittbena

Buhuuuu. Jag har förstört min blogg. Trök fel när ja skulle göra om, skulle kolla en annan stilmall och blev bara baaaaajs av det. Så nu är min blogg typ möggelgrööön. Snyggt? Nix inte någonstans.

Imåndags var skolan helt okej.På matten spelade vi basket istället för att jobba någonting för det var så kallt i kalssrummet.Sen var det roligt i skolan också. Sen vart det promenad i regnet med Emma. Kolla på tven, Mackan kom in och rev mitt rum för att se på  min msn. Rev mig under ögat också..

Idag var det segt att gå upp. Skolan var väl så där, roligt på idrotten iallafall. När jag kom hem kikade ja på tv, sen somnade jag. Sen vart det möte på skolan också. Sen Gosssip giiirl. bäst! Sen nu måste jag städa sen igår när Mäcki var här inne. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback