Tjenamors

Hej och hå. Idag vaknade jag vid halv 10 tiden av att Jossan ringde. Sen käkade jag frulle, klädde på mig och sen gick lillSandra till E för vi skulle ut och gå. Men när vi väl kom dit så lärde hon städa. Och det tog typ en timme. Var lite segt. Men när vi väl kom iväg så trallade vi bortåt. Sen stannade vi vid träden där dom dära skit stora fåglarna bor. Vi kastade sten och allt så på dom. Eller ja.. Vi försökte. Men jag gjorde inte så mycket för jag höll på att skita på mig. Dom är ju apstora. Sen när jag tjatat och tjatat att vi skulle gå därifrån så gick vi. Eller vi kom inte så långt då heller. Vi stannade vid Hillbom's farmor och farfar. Käkade glass, drack Pommac och åt Marie-kex. Hööh. Sen gick vi därifrån efter en halv timme typ. När jag då kom hem så lag jag mig och solade. Somnade gjorde jag också. Hur skönt som helst. Sen vid halv 3 hoppade jag in i duschen för vi skulle på kalas. Men när vi bara hade åkt ner på gatan med bilen blev jag så jävla arg på pappa så jag hoppade ur och gick hem. Jag kokade!! Hur arg som helst, och är det fortfarande på honom. Dummer. Men sen har jag städat lite i skrammelrummet eftersom det ska bli gym där.Sen lag jag mig och solade, bror Määcki kom också. Hhaha. Men nu måste jag kila till bussen. Ska in till syrran och hitta på nått tok, som vanligt. Hörs lite senare då. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback