Tjofräs onsdag

Skolan idag då. Är som vanligt. Händer inget speciellt alls. Kikade på film på engelskan, och då höll man ju på att somna. Vaknade till när huvudet vickar åt ett håll. Och när det tar stop vakna jag. Så var det hela tiden. Haha, pinsamt för alla andra hade kollat på mig då typ. Men aja. Sen på NO:n kollade vi också på film. Satt med mobilen typ hela filmen. Sen var det utvecklingssamtal. Gick väl bra. Åkte hem, somnade och sen vaknade jag upp efter någon timma. Duschade, käkade pannkakor och sen lite tv. Sen har Max vart uppe i Falun och tränat cross, och han crachade. Så han ska sova här inatt den lilla token. Stackarn. Pappa sa att han iallafall visste vilken dag det var idag vilket jag tycker är bra när det gäller Max. Nejdå! ;). Och imorgon är det torsdag. Och det var väl inget speciellt jag ville säga med det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback