Torsdag,snart fredag

Yeah,slapp redovisa idag också. Känns skönt men ändå inte. I början när M sa att vi skulle börja var det absolut ingen som ville. Alla satt helt stilla och sa ingenting. Haha. Men sen var det någon som tog sig till mods och redovisade. Sen när den var klar var det ingen som ville. M bara: Nästa. Så kollade han på mig och jag kollade på han. Sen igen: Nästa! Kollade på mig och sa: Nästa. Jag bara: nej.. jag vill inte. Haha. Men då är jag dum nog och sa att jag är först imorgon. Men bra jobbat Moa. Sen på syslöjden håller jag på med någon jul sak. Haha, ja. En jul sak. Är ute i god tid nu iallafall. Sen efter skolan tog Emma Jonna jag Sandra Sandra Esther och en massa mer bussen hem. Och det var fullt med folk och småbarn. En hel klass ifrån Sätra satt på  bussen. Så jag fick sitta i Emmas knä, sen tog Jonna en plats. Så hoppar det på en tant och ser att det inte fanns ett enda säte, hon bara. Men gud! Inte tänker jag ta den här bussen för jag tänker inte stå. Jag tar andra. Så var Jonna snäll och flyttade sig då hoppase hon till sätet typ. Haha. Jonna och jag åkte ner på stan. Sen kom Sevgi. Jonna och jag köpte ett par bikinitrosor. Sen köpte jag typ ett långt linne och en kofta typ. Sen drog Sevgi hem, och Jonna och jag tog en senare buss. Och nu är jag hemma. Eller har väl vart de i någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback